
 |
|
 |
 |
| Author |
Message |
Topic: Varberg 24 augusti |
calypso
Replies: 19
Views: 26741
|
Forum: Live! Posted: Thu Aug 02, 2007 3:59 pm Subject: Varberg 24 augusti |
| tjena på dej anders F äntligen är det dags igen. Jag har lite önskemål om låtval "snälla spela calypso och min barndom skall aldrig dö " så kommer jag att bli lycklig vi ses i varberg kram pia i gbg |
| |
|
| Page 1 of 1 |
All times are GMT + 1 Hour |
|
 |
|
|
 |
|