
 |
|
 |
 |
| Author |
Message |
Topic: Tanto 30 Maj |
sockerhans
Replies: 39
Views: 36291
|
Forum: Live! Posted: Sat May 31, 2008 2:26 am Subject: Tanto 30 Maj |
| Elektriskt. Fantastiskt. Psykedeliskt. Bisarr gitarr & banjo. BLYtungt och spänstigt. Åh, dessa gitarrer dessa ljuvliga ljud.. - å sen the Band, Dylan och inga gränser. Kan detta vara underground? ... |
| |
|
| Page 1 of 1 |
All times are GMT + 1 Hour |
|
 |
|
|
 |
|