FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
Varför har andra svenska artister inga bra hemsidor??
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Fråga admin » Varför har andra svenska artister inga bra hemsidor??
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ingvar



Joined: 15 Jan 2006
Posts: 138
Location: Urgöteborgare men bor i Borås

 Post Posted: Wed Nov 15, 2006 6:37 pm    Post subject: Varför har andra svenska artister inga bra hemsidor??
Reply with quote

Hej,
jag blir allt mer imponerad av andersf.com, när jag av olika anledningar haft just anledningar att leta bland andra gamla kända artister.

När jag letade bland mina vinyler efter Monica Törnells otroligt vackra och litet mystiska 15:e november, så hittar jag den inte. Satt nog en halvtimma minst och rotade bland andra artister - minnet kan ju spela en del spratt som att det kanske inte var Monica som gjort den - kollade Turidhögen - nejdå, hittade skivor som jag knappt sett förr, letade bland Eva Dahlgrens titlar.
Tog då och googlade på Monica Törnell och fann lätt en hemsida, men den var rätt "tunn" när man blivit bortskämd med den levande och omfångsrika f-sajten... fann iallafall via en länk vilken skiva jag skulle leta efter och just denna skiva ÄR BORTA - ett mysterium....

Men alltså, detta med sajter osv. Jag hade anledning att gå in på Pugh Rogefelts sajt för att kolla en grej - där kammade jag också noll.


OK, jag skall inte spy galla över outvecklade sajter. Men håll med om att F-sajten är helt fabulöst bra!
Håll också med om att om man vänjer sig vid en viss standard (f-standard) så blir mycket annat knappt värt att kolla...


Hälsn Ingvar, Borås


PS Det var inte utan vissa AHA-rop jag bläddrade i Törnellska vinylhögen. Inte bara Bo Dahlman (som verkar vara en riktig doldis) har gjort många av hennes bästa texter, utan även självaste Anders F Rönnblom på hennes tidigaste skivor stoltserar med sitt namn här&där!! DS
_________________
"Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983)
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
andersf.com Forum Index » Fråga admin » Varför har andra svenska artister inga bra hemsidor??
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group