FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
Artister som vi sett och minns...
Goto page 1, 2, 3  Next
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Annan musik » Artister som vi sett och minns...
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Karin



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 665
Location: Borås

 Post Posted: Sat Jan 06, 2007 12:59 pm    Post subject: Artister som vi sett och minns...
Reply with quote

Ok, då kör vi en ny variant... kommer ni ihåg allt ni sett?


Kizz, Metallica, Iron Maiden, Ozzy, Ac/Dc, Pearl Jam, Rolling Stones
Red Hot chili peppers, Gun´s Roses, PINK FLOYD, Pretenders,
The Cure, Blure, Smokie, Pete Tosh, IggY Pop, U2, Dad,
Rage against the machine, Manic Street Preachers, Suede,
Chemical Brothers, Elvis Costello, Joe Cocker, Little Steven

FRANK ZAPPA, Neil Young, Bob Dylan, Tina Turner, Erik Clapton, Björk, Brian Adams, Lou Reed, Phil Collins

Anders F Rönnblom, Stefan Sundström, Kjell Höglund, Ulf Lundell,
Lars Winnerbäck, Pugh Rogerfeldt, Cornelis, THÅström,
Roffe Wickström, Jerry Williams, Fläsket Brinner, Träd Gräs &Stenar,
Sky High, Atomic Swing, De Leva, Europe, Robyn, Louise Hoffsten, Nationalteatern, Lalla Hanson, Råttorna, Lars Demian, Håkan Hellqvist, Soundtrack, Laleh, Plura, Eva Dahlgren, Ola Magnell, The Ark, The Hives, Freddie Wadling, Latin Kings

Kommer inte på mera just nu

Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Micke L



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 471
Location: Örebro

 Post Posted: Sun Jan 07, 2007 1:45 pm    Post subject:
Reply with quote

Ahhh det här var kul Karin. Ja, jösses va konserter man har gått på när man tänker efter Very Happy . Nåväl, här är dom jag kommer på så här på rak arm:

BOB DYLAN, Grateful Dead, Neil Young, Van Morrison, Paul Simon, Tom Petty, Chick Corea, Simon Phillips, Toto, Steve Lukather and Los Lobotomys, Michael Ruff, Bruce Springsteen, Jay Graydon All Star Band, Bill Champlin, Meredith Brooks, Sweet, Graham Parker, Mick Ronson, Kiss, Deep Purple, Robben Ford, Yellowjackets, Mothers Finest, Q Stone (finskt bluesband Cool ).

ULF LUNDELL (antagligen ett ohälsosamt antal gånger Embarassed men jag mår fortfarande bra Wink ), ANDERS F RÖNNBLOM (med Bravado, AFR Band, AFR + Peter R), Mikael Wiehe, Björn Afzelius, Hoola Bandoola Band, Mörbyligan, Attentat, Imperiet, Thåström, Cornelis Vreeswijk, Robert Broberg, Per Gessle, Roxette, Gyllene Tider, Brainpool, Jojje Wadenius, Hansson & Karlsson, Stefan Sundström, Lars Winnerbäck, Kjell Höglund, Karin Rehnberg, Lars Demian, Dan Viktor, Ulf Wakenius, Toni Holgersson, Lisa Ekdahl, Monica Zetterlund, Ace of Base (huuuuuuuu Twisted Evil och inte va det mycke´ till live heller, får skylla på att jag var på krogen Embarassed ), Nationalteatern, Thomas Di Leva, Kent, Eldkvarn, Wilmer X, Love Olzon, Perssons Pack, KSMB, Mats Ronander, Totta Näslund, Roffe Wikström, Peps Persson, Eva Dahlgren, Tomas Ledin, Niklas Strömstedt, Jerry Williams, Magnus Uggla, Orup, Pugh Rogefeldt, Latin Kings, Kajsa Grytt och Malena Jönsson, Magnus Lindberg, Grymlings, Ted Gärdestad.

Har säkert glömt några... puuuhhh.... åhhh vilka fantastiska musikupplevelser man har haft genom åren... oj oj oj.

Önskekonserter är väl JOHN HOLM... men det lär man väl aldrig få uppleva och av mer realistisk natur Laleh som jag tycker verkar vara en mysig tjej. Hennes två skivor är verkligen kanon.

Micke
_________________
"Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."

Frank Zappa
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
bosjo



Joined: 26 Aug 2005
Posts: 183
Location: Märsta

 Post Posted: Sun Jan 07, 2007 7:18 pm    Post subject:
Reply with quote

Jag tillhör väl inte de flitigaste konsertbesökarna, direkt; och minnet är dessutom av den alltmer omoderna 32k-typen... Men här kommer ett försök att plocka fram mina mest minnesvärda konserter (dock spar jag alla försök att räkna upp Anders Fs konserter tills någon startar en tråd på live-forumet...):

Engelska konserter: Simon & Garfunkel på Wembley, juni -82 (den sista konserten i den första återföreningsturnen, om jag minns rätt); Ry Cooder i Brighton, våren -82; Lindisfarne på en smockfull pub i en av Londons många förorter i början av 90-talet; och David Olney i en nästan tom pub i Birmingham, hösten 2003. Sedan har jag sett ett par "musicals" i London också, men värdet av det musikaliska innehållet i dem kan diskuteras...

Tysk konsert: Suzanne Vega i Düsseldorf, november 1987, med en viss Michael Hedges som förband. Hedges lär vara en legend i gitarrkretsar, men nästan helt okänd för oss andra; jag förstod inte, och förstår fortfarande inte, hur det gick till, men killen spelade långa partier med båda händer, dvs han slog an strängarna även med vänsterhanden. Eller åtminstone såg det ut som det...

Linköpingska konserter: Ola Magnell på Herrgårn i början av 80-talet; Eldkvarn och Perssons Pack på kårhuset i början av nittiotalet; Tottas Bluesband på Flamman i november -81 (första gången jag insåg att talesättet "basen ska kännas i magen" har en rent bokstavlig tolkning...); Lollo Asplund på lärarhögskolan, hösten -81 (LA är en artist som är "världsberömd i hela Linköping", eller var åtminstone det i början av åttiotalet); Robert Broberg i konserthuset i början av 90-talet; Thorstein Bergman utanför Hvitfeldska gården en varm sommarkväll i Gamla Linköping; och förmodligen många fler. Blåsarsymfonikerna såg jag några gånger, och minns framför allt deras version av Mussorgskys Porten i Kiev (från Tavlor på en utställning) -- 40-50 blåsare som tutar i takt kan låta ganska pampigt, om ni nu skulle råkat missa detta lilla värdelösa vetande...

Stockholmska konserter: Neil Young på Johanneshov i början av åttiotalet; Steve Earle på Cirkus i slutet på förra seklet och början på detta (ensam, tillsammans med ett bluegrassband, och med ett rockband); Louise Hoffsten (ytterligare en artist som är världsberömd i Linköping med omnejd...) på Fasching i slutet av 90-talet; och Povel Ramel & Co på Tyrol i början av nittiotalet.

Både här och i föregående avdelning känns det som det finns en del luckor...

Festivaler: Townes Van Zandt på Cambridge Folk Festival juli 1996; Fred Åkerström på Visfestivalen i Västervik -82 eller -83; och till exempel Kolportörerna på Märsta visfestival för några år sedan.

Sådär; det var vad minnet filtrerade fram den här gången...
_________________
F-Index -- Anders F Rönnbloms texter indexerade!
 Back to top »
View user's profile Send private message
Hibbitt



Joined: 20 Sep 2005
Posts: 770
Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.

 Post Posted: Tue Jan 09, 2007 5:51 pm    Post subject:
Reply with quote

Ah Zappa! Karin, honom missade tyvärr... Och Micke har med good old Grateful Dead. Livsfarligt ämne det här. Har ju min eländigt långa lista, liksom en dagbok. Där jag kan kolla var jag befann mig 28 juni 1992 tex. Ah på Trädgårdsföreningen i Göteborg! Och Bob Dylan var där samtidigt! Wink
_________________
...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera...
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Karin



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 665
Location: Borås

 Post Posted: Tue Jan 09, 2007 7:17 pm    Post subject:
Reply with quote

Ok, då väntar vi alla på att få ta del av din Dagbok...

- och väntan är olidlig...


Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Micke L



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 471
Location: Örebro

 Post Posted: Tue Jan 09, 2007 7:35 pm    Post subject:
Reply with quote

Hibbitt wrote:
Ah Zappa! Karin, honom missade tyvärr... Och Micke har med good old Grateful Dead. Livsfarligt ämne det här. Har ju min eländigt långa lista, liksom en dagbok. Där jag kan kolla var jag befann mig 28 juni 1992 tex. Ah på Trädgårdsföreningen i Göteborg! Och Bob Dylan var där samtidigt! Wink


Nog är det ett livsfarligt ämne, Hibbitt Wink . Mmmm min kalender säger detsamma den 28 juni 1992. Befann mig i Trädgårdsföreningens vackra park och väntade på Bob. Och Bob ja, han hade inte lärt sig något av fadäsen från när han försökte gå till Cirkus på Djurgården året innan utan bestämde sig för att gå från Park Avenue till Trädgårdsföreningen... och gick naturligtvis åt fel håll och höll på att hamna i Borås. Det du, Karin hade väl vart nåt att möta på stan hemma Cool ? Och förbandet Queen Bee & The Zydeco Amigos fick underhålla så gott det gick med "On a night like this" medans Bobsan gick vilse. Och Ulf Lundell var där tillsammans med dåvarande flickvännen Isabella Nerman. Hon och jag köpte t-shirts och turnéprogram samtidigt. Mmmm det var en kväll att minnas... Cool Och Dead på Hovet sen... näää Hibbitt jag återkommer i ämnet annars blir jag kvar framför datorn Laughing .

Micke
_________________
"Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."

Frank Zappa
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
krikkola



Joined: 29 Dec 2005
Posts: 126
Location: Sundsvall

 Post Posted: Wed Jan 10, 2007 11:41 am    Post subject:
Reply with quote

Den som ändå hade fått se Zappa...

Har redigerat bort lite pinsamheter, men dessa är ungefär de Artister jag sett, som jag kommer ihåg.

22 Pistepirkko, 220 Volt, Abramis Brama, Alabama Blindboys, Alanis Morisette, Alice Cooper, Alkberg BK, Allan Holdsworth, Alvin Lee Band, Anders F Rönnblom, Ane Brun, Anekdoten, Anitas Livs, Anthrax, Archimedes badkar, Ark, Arthur Brown, Ash Ra temple, Asoka, Audience, Backyard Babies, Badly Drawn Boy, Bergman Rock, Big Brother & the Holding Company, BigElf, Birth Control, BJÖRK, Black Mountain, Black Rebel Motor Cycle Club, Black Sabbath, Bland Helgon, Skurkar & Vanligt Folk, Blue Öyster Cult, Blur, Blå Tåget, Bo Kaspers Orkester, Bob Hund, Brända Barn, Budgie, Cactus, Canned Heat, Captain Beyond, Caravan, Cardigans, Cathedral, Chapter 2 , Charlie & Esdor, Contact, D.A.D, Daevid Allen's University of Errors, Dag Vag, Damien Jurado, Damien Rice, Danielson Family, Dankno Jones, DARXTAR, Dash Rip Rock, David Bowie, David Lee Roth, Dee Snider, Deep Purple, Def Leppard, Deus Ex Machina, Dinosaur Jr, DIO, Ed Harcourt, Ed Palermo Big Band, Eilert Pilarm, Einstürzende Neubauten, Electric Banana Band, Electric Boys, Electric Eel Shock, Electric Wizard, Elvis Costello, Embryo, Entombed, Epitaph, Euskefeurat, Faith No More, Fantomas, Faust, Flower Kings, Flying Food Circus, Fläsket Brinner, Fläskkvartetten, Focus, Foo Fighters, Franz Ferdinand, Fu Manchu, Förbjudna Ljud, George Clinton & the P-funk allstars, Glenn Hughes, Gluecifer, Gong, Gudibrallan, Guru Guru, Hamid Baroudi, Hanoi Rocks, Hanson Brothers, Hansson & Karlsson, Haunted, Hell on Wheels, Hellacopters, Hives, Hoola Bandoola Band, Höyry-Kone, Iggy Pop, In Flames, IQ, Isis, Jakob Hellman, James Brown, Jamirouqai, Jan Hammarlund, Jane, Janne Schaffer, Jeff Healy Band, Jesse Malin, Jethro Tull, Johan Johansson, John Fogerty, Johnny Cash, Johnny Lang, Johnossi, Jojje Wadenius & James Hollingworth, Josh Ritter, Journey, Judas Priest, Kajsa Grytt, Karl Bartos, Kebnekajse, Kenny Håkansson, Kent, Kevin Rowlands, King Crimson, Kings Of Leon, Kiss, Kjell Höglund, Korn, Kraftwerk, Krokus, Laibach, Landberk, Lars Vegas Trio, Lars Winnerbäck, Late September Dogs, Leaf Hound, Leningrad Cowboys, Livin Blues, Lizards, Lou Reed, Love, Lucifer Was, the Magic Band, Magma, Magnus Lindberg, Manfred Mann's Earth Band, Mani Neumeier & Lover 303, Manowar, Massmedia, Mats & Morgan, Mental Hippie Blood, Mercyful Fate feat. King Diamond, Merit Hemmingson, Meshuggah, Metal Church, Metallica, Mick Taylor, Mikael Ramel, Mission, Morrissey, Motvind, Motörhead, Mountain, Mr Bungle, MSG, Mustasch, Napalm Death, Nasum, Nationalteatern, Nebula, New York Dolls, Neville Brothers, Nick Lowe, Nine, Nirvana, Ola Magnell, Olle Ljungström, Omnibus Wind Ensemble, Opeth, Ozric Tentacles, Patti Smith, Peace Love & Pitbulls, Peps Persson, Peter Green, Pink Mountaintops , Pixies, Pizzoar, Pluramon feat. Julee Cruise, Popcicle, Porcupine Tree, Portishead, Pretenders, Pretty Things, Primal Scream, Prince, Prodigy, Pugh Rogefeldt, Pärson Sound, Qoph, Queensryche, Ragnarök, Randy, Rasta Hunden, Refused, Rikard Sjöblom & Den Gyllene Orkestern, Ritual, Robert Broberg, Robyn Hitchcock & the Minus 3, Roffe Wikström, Ron Sexsmith, the Roots, Rosie Thomas, RPWL, Ryan Adams, Saian Supa Crew, Santana, Scorpions, Seether, the Sensational Alex Harvey Band, Sepultura, Siena Root, Silverchair, Simple Minds, Slipknot, Sodom, Solen Skiner, Sonic Youth, Soul Fly, Soundtrack Of Our Lives, Space Ritual, Speed Dealer, Spiritual Beggars, Standarte, Steely Dan, Stefan Sundström, Steve Wynn, Stooges, Suede, Suicidal Tendencies, Sunya Beat, Supergrass, Svarte Pan, Sweet, System 7, Ted Nugent, TeddyBears STHLM, Teenage Fanclub, the Temptations, Ten Years After, Terry Bozzio, Texas, The Kristet Utseende, Thomas Dileva, Thåström, Tito & Tarantula, Tom Jones, Tomahawk, Tower of Power, Trettioåriga Kriget, Träd Gräs och Stenar, the Tubes, Turid, Twilight Singers, Twisted Sister, U.D.O., Ulf Lundell, Urban Turban, W.A.S.P, W.I.N.D. (Italy), Van Morrison, Wannadies, Wasa Express, We, Weeping Willows, Venom, Veruca Salt, Whitesnake, Mikael wiehe, Wildmarken, Wilmer X, Wishbone Ash, Von Bondies, Västerbrokören, Y&T, Yardbirds, Yes, Zappa Plays Zappa, Östblocket
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
Karin



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 665
Location: Borås

 Post Posted: Wed Jan 10, 2007 6:33 pm    Post subject:
Reply with quote

Ja, kära nån.. Det var ju en hel del, Krikkola!!

Lite kul när man läser vad andra har sett och kommer på, men va fan... dom har jag ju oxå sett!!

Ärligt talat så efter 16 år på Roskildefestivalen så vet jag ju att jag har sett betydligt mer än vad jag nu för tiden kommer ihåg,
fattar inte varför jag har så dåligt minne... kanske har behövt det till annan information, inte fan vet jag, men det kan allt skrämma mig lite ibland...

Kram Karin

Och Micke... Respekt för KSMB, en spelning med dom... oj oj oj det hade varit Guld värt!!! Länge leve Punken
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ingvar



Joined: 15 Jan 2006
Posts: 138
Location: Urgöteborgare men bor i Borås

 Post Posted: Wed Jan 10, 2007 7:04 pm    Post subject:
Reply with quote

Karin!
du skall äta valnötter! Jag hörde på radio för någon vecka sedan att det skulle vara bra för minnet!

Och min lista... ja den är verkligen inte lång - det har aldrig intresserat mig speciellt att gå på konserter utan lyssnar hellre på skivor eller löser korsord.
Jag har iallafall sett och hört Jerry Williams, Tages och Hepstars när dom spelat på Liseberg, måste varit mitten av 60-talet (och säkerligen en massa andra som idag är fullkomligt bortglömda, som t.ex. The Needles).
Annars är det rätt tomt - jag har ju varit ibland på t.ex. trägår'n i Göteborg, ev. har jag hört Lill Lindfors. 2006 var jag på två spelningar, den ena var en releasekonsert med Jonas Kullhammar Quartet på Nef, och sedan på AFR i Musikens hus.

Bästa hälsningar / Ingvar
_________________
"Nobody is perfect - not even a perfect stranger" (Chrissie Hynde 1983)
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
Karin



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 665
Location: Borås

 Post Posted: Wed Jan 10, 2007 7:21 pm    Post subject:
Reply with quote

Valnötter va det ja, Tack Ingvar!

När jag läste ditt inlägg och såg att du hade sett Hep Stars, då kom jag på att jag och döttrarna var ju bjudna på en privat födelsedagsfest i Turkiet och då var Svenne och Lotta på samma fest, dom sjöng t.o.m. en en låt och jag blev fotad tillsammans med Svenne, det var oxå ett stort ögonblick i livet...

-så någonstans långt där inne finns det ju lagrat, men antagligen ruskigt djupt... Confused

Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Candyman



Joined: 30 Jan 2006
Posts: 270
Location: Södermalm

 Post Posted: Thu Jan 11, 2007 9:08 am    Post subject:
Reply with quote

Mitt konsertbesökande började någonstans I övergången mellan 70 och 80-tal med en konsert i Dalaborgsparken (som då tagit över från Bergarock) där bl a Sky High framträdde. Vilka övriga band som spelade kommer jag inte ihåg men antagligen spelade Archie (Archie Mjäll?) i alla fall.

Har ganska dålig koll på mitt konsertbesökande fram till 2000-talet men några höjdpunkter har varit Richard Lloyd på Teatern i Vbg och Dead på Hovet (http://www.youtube.com/watch?v=6ze7PnEwaVE). Bottennapp var bl a herr Zimmerman på Ullevi -84)

De jag vet att jag har sett är;
Accept (ja, jag skäms!), Anders F Rönnblom Band, Archie (Mjäll), BB King, Bob Dylan, Bruce Hornsby, Bruce Springsteen, Cajun Hurricane, Cortex, Deep Purple, Doug Sahm, Europe, Grateful Dead, Gudibrallan, Imperiet, Incredible Gretsch Brothers, Jan Hammarlund , John Cale, Lena Philipsson (ja, jag skäms igen!), Lolita Pop, Mats Ronander, Mushroom Pickers, Neal Casall, Nick Lowe, Nomads, Raj Montana Band, Ramones, Richard Lloyd, Ryan Adams & the Cardinals, Santana, Sky High, Status Quo, Todd Snider, Träd, Gräs och Stenar, ZZ Top

+ en hel del lokala förmågor och annat smått och gott under min ungdomstid i Lilla Paris som jag inte kommer ihåg så här på rak arm.
_________________
"Hand me my old guitar
Pass the whiskey round"
 Back to top »
View user's profile Send private message
Headmaster



Joined: 26 Aug 2005
Posts: 1540
Location: Stockholm

 Post Posted: Thu Jan 11, 2007 11:11 pm    Post subject:
Reply with quote

Oj, det här var inte lätt... Har väl inte varit någon direkt aktiv konertbesökare under åren, men det blir ju lite när man börjar fundera och kan gå tillbaka till slutet av 50-talet. På rak arm kommer dessa namn upp:

TOMMY STEELE, JERRY WILLIAMS & THE VIOLENTS, CLIFF RICHARD & THE SHADOWS, THE TYPHOONS, THE SLEEPSTONES, ANNABEENOX, THE MASCOTS, LENNE & THE LEE KINGS, HEP STARS, TAGES, CHUBBY CHECKER, JOEY DEE & THE STARLIGHTERS, THE BEATLES, THE ROLLING STONES, SMALL FACES, IKE & TINA TURNER, THE MOVE, CREAM, JON HISEMAN’s COLOSSEUM, MOTHERS OF INVENTION, THE BEACH BOYS, JIMI HENDRIX EXPERIENCE, JONI MITCHELL, THE EAGLES, PAUL McCARTNEY & WINGS, SIMON & GARFUNKEL, RANDY NEWMAN, JOHHNY WINTER, NILS LOFGREN, NEIL YOUNG, LITTLE FEAT, THE BAND, CROSBY STILLS NASH & YOUNG, RY COODER, EMMYLOU HARRIS & THE HOT BAND, ELVIS COSTELLO & THE ATTRACTIONS, TOM VERLAINE, TOM PETTY & THE HEARTBREAKERS, J.J.CALE, PATTI SMITH BAND, ERIC BURDEN...

(F)Headmaster
_________________
Roll along... Sail away!
 Back to top »
View user's profile Send private message Visit poster's website
Sten Tyrfors



Joined: 17 Nov 2005
Posts: 34
Location: Örebro

 Post Posted: Fri Jan 12, 2007 9:21 am    Post subject:
Reply with quote

Jag har också sett några såna där storfräsare som Dylan, Stones och Springsteen i globar och på jättearenor, men så här i efterhand känns det som en större upplevelse med Köpings folkets park och Tant Strul, Strindbers eller Anders F Rönnblom. Eller Arbogas medborgarhus med Putte Wickman, Svend Asmusen och Ivan Renliden. Eller Vinöns värdshus med Ola Magnell. Det är liksom det lilla formatet som ger den större upplevelsen. Tycker jag i alla fall.
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Micke L



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 471
Location: Örebro

 Post Posted: Fri Jan 12, 2007 10:10 am    Post subject:
Reply with quote

Oj oj oj Sten... Strindbergs... nu blir jag riktigt avundsjuk Crying or Very sad . Men som sagt jag får nöja mig med att ha sett KSMB. Och ja, Karin det var en upplevelse kan jag lova.

För övrigt Sten så hoppas jag på att vi kommer att få se Anders F på något sätt på Vinöns Värdshus till sommaren. Har varit i kontakt med dom ett flertal gånger och det verkar inte helt omöjligt tror jag. Vi får se vad som händer. Tror att Anders F med band eller Gretsch Brothers skulle passa utsökt där en fin sommarkväll. Eller vad tror du?

Micke
_________________
"Popjournalistik är när folk som inte kan skriva intervjuar folk som inte kan tala för folk som inte kan läsa."

Frank Zappa
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
Hibbitt



Joined: 20 Sep 2005
Posts: 770
Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.

 Post Posted: Fri Jan 12, 2007 2:10 pm    Post subject:
Reply with quote

Anders - glömde du Dylan eller är jag blind månne? Har precis för mig att jag såg dig på Dylankonserten sist. Wink

Joni! Såg du Joni '83 eller? TÄNKTE åka upp från Vänersborg eller Göteborg eller var jag var men tänkte att njae jag tar det nästa gång... Inte kom hon någon mer gång... Crying or Very sad

CSNY - mmm... ahhh!

Beatles - tungt, det är det!
_________________
...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera...
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
andersf.com Forum Index » Annan musik » Artister som vi sett och minns...
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group