FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
Kära Administratör!
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Fråga admin » Kära Administratör!
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Karin



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 665
Location: Borås

 Post Posted: Thu Jul 19, 2007 7:55 pm    Post subject: Kära Administratör!
Reply with quote

Vad är det som jag inte har eftersom jag inte kan lyssna på bonuslåtarna från min skitdator... får alltid gå in på bonusmaterial från jobbets data, men just nu sitter jag hemma och jag vill oxå höra nuuu ...

Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
admin
Site Admin


Joined: 23 Aug 2005
Posts: 45

 Post Posted: Thu Aug 16, 2007 6:46 pm    Post subject:
Reply with quote

Ber om ursäkt för mitt sena svar -- jag hade helt missat att du hade skrivit något här. Demensen har redan nått oanade höjder...

Tyvärr är det väldigt svårt att svara på den frågan utan att veta mer om "sk:td-t:rn". En möjlig anledning, under förutsättning att sagda mojäng använder sig av någon form av Windows, är att Mediaspelaren endera är för gammal (jag kommer inte ihåg vilken version som först klarade av mp3:or, men det var några år sedan), eller att den "tappat lusten" att spela mp3:or om man dubbelklickar på en mp3-fil (det senare kan hända till exempel om man installerar något annant program som tycker att den är mer lämpad för det ändamålet äm mediaspelaren, och sedan avinstallerar detta program). I det första fallet måste man hitta något program som kan spela mp3, jag använder t ex WinAmp, eller installera en senare version av mediaspelaren; och i det andra fallet kan man öppna mediaspelaren, och öppna filen från programmet.

Hoppas det redan löst sig, eller att mina funderingar kan vara till någon hjälp -- i annat fall får du väl komma tillbaka med lite mer detaljer, som till exempel vad du försöker göra, och vad som händer i stället för det du vill ska hända...
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
andersf.com Forum Index » Fråga admin » Kära Administratör!
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group