FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
Hur många av er på forumet var på stones 3/8-07
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Annan musik » Hur många av er på forumet var på stones 3/8-07
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RUST NEVER SLEEPS



Joined: 30 Aug 2007
Posts: 7
Location: Hela sverige

 Post Posted: Thu Aug 30, 2007 2:43 pm    Post subject: Hur många av er på forumet var på stones 3/8-07
Reply with quote

Ville bara höra vad ni tyckte om ni var på stones 3/8-07
efter alla skriverier som varit den senaste tiden
Såg Anders på karön o dom var suveräna ........Dagen ros säger ju mycket .. Very Happy
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address MSN Messenger
Karin



Joined: 28 Aug 2005
Posts: 665
Location: Borås

 Post Posted: Thu Aug 30, 2007 6:10 pm    Post subject:
Reply with quote

Välkommen till Sveriges bästa Forum RUST NEVER SLEEPS!

Visst var jag på Stones och jag tyckte det svängde bra, en intensiv och energifylld konsert!!! Dansade från första ackordet till det sista!!!
Och om nu Keith var full så inte märkte jag det..
Tror bestämt att det var sjätte gången jag såg dom.

Men jag tror att hur man upplever en spelning har så jäkla mycket med inställning att göra.. går man dit med ett öppet och glatt sinne så kan det inte annat än bli bra (nästan)

För övrigt så avundas jag dig att du var med och upplevde Karönspelningen, för den var visst något i hästväg.. Där ser man hur viktig publiken kan vara... Iofs så tycker jag att Varbergspubliken kom igång oxå, men ni var visst suveräna...
Nästa år ska jag baske mig åka med på varenda spelning Laughing

Kram Karin
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RUST NEVER SLEEPS



Joined: 30 Aug 2007
Posts: 7
Location: Hela sverige

 Post Posted: Fri Aug 31, 2007 8:43 am    Post subject:
Reply with quote

Ja det svängde bra både i Göteborg o köpenhamn var på båda ??!!
Man är ju ett Stones fan sen i början på 70 talet så man har sett stones sen 82 Göteborg Razz jag finns på www.stonesvikings.com" perra" Razz
En bra o kool stones klubb som bildades 03 efter trippelspelningen i stockholm.....
Ja karön var suverän Det kommer bilder snart lugn bara håller på o samlar i hop av dom som tog kort med sina digitalkamrer
ha det gott så länge p.s Sköön sida detta reggade mig härom dan....
köpte F-boxen o håller på o lysnar på den Har nog spelatt anders F sen 73-74 sköna låtar som väcker upp sköna minnen från mellanöls tiden Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Last edited by RUST NEVER SLEEPS on Wed Oct 31, 2007 3:22 pm; edited 1 time in total
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address MSN Messenger
Rågång



Joined: 18 Oct 2006
Posts: 15

 Post Posted: Tue Sep 04, 2007 10:07 am    Post subject:
Reply with quote

Är lite tudelad till spelningen. Ronnie och Keith hade, tycker jag, lite svårt att sätta sina solon. De kändes lite ofokuserade och med en lätt nonchalant inställning. Är det kanske åldern och det osunda levernet som till slut tar ut sin rätt?

Charlie gjorde det han brukar, satte sin roll som rythmgrundare. Det stora och imponerande plusbetyget får Mick. 64-åringen jobbade kopiöst, löpe över scenen som den värste Tyson Gay och spelade munspel som vilken Leadbelly-boy som helst. Dessutom stort plus till medmusikanterna. Lisa Fischer har en pipa som få och kunde fått ytterligare utrymme.

Bästa spår: 1. Midnight rambler (herregud vilket sväng!) 2. Sympathy for the devil 3. Paint it black.

Synd att de inte spelade fler spår från den senaste och utmärkta skivan!
 Back to top »
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
andersf.com Forum Index » Annan musik » Hur många av er på forumet var på stones 3/8-07
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group