FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
Slutsålt i Ronneby!
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Live! » Slutsålt i Ronneby!
View previous topic :: View next topic  
Author Message
hydra



Joined: 16 Dec 2005
Posts: 99
Location: Småland

 Post Posted: Wed Sep 10, 2008 5:29 pm    Post subject: Slutsålt i Ronneby!
Reply with quote

Följande finns på arrangörens hemsida:
http://www.musik-i-ronneby.org/

Anders F. Rönnblom Band!

OBS!! SLUTSÅLT!

INGA biljetter kommer att säljas i entrén!

Ronneby Café & Matsalar


Säga vad man vill om de där länsgrannarna i söder, men de har i alla fall vett att uppskatta bra musik. Kul! Hoppas att det blir en riktig höjdarkonsert. Very Happy Det enda tråkiga är att jag inte hann boka i tid. Hmmm. Crying or Very sad Man skulle nästan kunna säga: Hå hå, skratta tills tåget går.

/Hydra
_________________
Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt.
 Back to top »
View user's profile Send private message
Zappanoeneh



Joined: 25 Aug 2006
Posts: 9
Location: Kristianstad

 Post Posted: Tue Sep 23, 2008 5:04 pm    Post subject:
Reply with quote

ALLTSÅ vadinih-e är detta!!!!! KAn ingen vettig människa upplysa om att det är nån fånkonsert som är slutsåld. Hur är detta planerat??? Alltså jag har väntat sedan 2006 på vettigt tillfälle att gå på konsert med AFRB Evil or Very Mad
OCH var är svartabörshajjarna då? Jag betalar glatt 1000:- om du har två biljetter. Jag har lovat min 9-åriga dotter att vi ska på konsert och så är den slutsåld!!!!så det suger!!!supersugit!
Ge någon fett med kritik för att ordna i en för lite lokal eller ta ordentligt med betalt för stora artister.
Skitblekingar !!!!

P.S Skriv aldrig ett email innan du har lugnat ner dig lite. Man ska läsa igenom sitt email o konstatera att det här går ju inte att skicka och sedan ska man skriva ngt balanserat som att "det var ju dumt av mig att inte kolla att det skulle förbokas, hoppas AF kommer tbx nästa år" guuud så balanserat o tråkigt.
_________________
Jag ser ditt bleka ansikte
 Back to top »
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Headmaster



Joined: 26 Aug 2005
Posts: 1540
Location: Stockholm

 Post Posted: Thu Sep 25, 2008 5:42 am    Post subject:
Reply with quote

Får inte detta dig att börja vilja spinna runt runt...
Får inte detta dig att börja vilja vinna världen...


VI JOBBAR PÅ ATT ATT FÖRSÖKA FÅ TILL EN EXTRAKONSERT...
Inte nu... Men förhoppningsvis lite senare i höst/vinter...

Still spinnin'

(F)Headmaster
_________________
Roll along... Sail away!
 Back to top »
View user's profile Send private message Visit poster's website
hydra



Joined: 16 Dec 2005
Posts: 99
Location: Småland

 Post Posted: Thu Sep 25, 2008 6:49 pm    Post subject:
Reply with quote

Zappanoeneh wrote:
ALLTSÅ vadinih-e är detta!!!!! KAn ingen vettig människa upplysa om att det är nån fånkonsert som är slutsåld. Hur är detta planerat??? Alltså jag har väntat sedan 2006 på vettigt tillfälle att gå på konsert med AFRB Evil or Very Mad
OCH var är svartabörshajjarna då? Jag betalar glatt 1000:- om du har två biljetter. Jag har lovat min 9-åriga dotter att vi ska på konsert och så är den slutsåld!!!!så det suger!!!supersugit!
Ge någon fett med kritik för att ordna i en för lite lokal eller ta ordentligt med betalt för stora artister.
Skitblekingar !!!!

P.S Skriv aldrig ett email innan du har lugnat ner dig lite. Man ska läsa igenom sitt email o konstatera att det här går ju inte att skicka och sedan ska man skriva ngt balanserat som att "det var ju dumt av mig att inte kolla att det skulle förbokas, hoppas AF kommer tbx nästa år" guuud så balanserat o tråkigt.


Så så så! torka tårarna nu! Så farligt är det väl inte. Det finns räddning i fjärran östern! Very Happy Det gäller "att välja vägar som kräver mer, där medel mål och möjligheter blir fler och fler. Att våga fortsätta och inte stanna kvar..."
Kör värdshus förbi i Ronneby och fortsätt "som en furie utmed" blekingekusten, och vidare på E22 upp i Småland. Där i Kalmar (fjärran östern) Wink finns räddningen i form av en spelning nu på fredag! Rylanders musik 0480-16100 sköter biljettbokning. I förmiddags hade de gott om biljetter kvar så det finns hopp.
Vi ses!
/Hydra
_________________
Jag är inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar djävligt marigt.
 Back to top »
View user's profile Send private message
RUST NEVER SLEEPS



Joined: 30 Aug 2007
Posts: 7
Location: Hela sverige

 Post Posted: Sun Sep 28, 2008 12:38 pm    Post subject: Re: Slutsålt i Ronneby! Bra spelning var det i alla fallmvh
Reply with quote

hydra wrote:
Följande finns på arrangörens hemsida:
http://www.musik-i-ronneby.org/

Anders F. Rönnblom Band!

OBS!! SLUTSÅLT!

INGA biljetter kommer att säljas i entrén!

Ronneby Café & Matsalar


Säga vad man vill om de där länsgrannarna i söder, men de har i alla fall vett att uppskatta bra musik. Kul! Hoppas att det blir en riktig höjdarkonsert. Very Happy Det enda tråkiga är att jag inte hann boka i tid. Hmmm. Crying or Very sad Man skulle nästan kunna säga: Hå hå, skratta tills tåget går.

/Hydra
 Back to top »
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address MSN Messenger
Display posts from previous:   
andersf.com Forum Index » Live! » Slutsålt i Ronneby!
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group