| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Fri Sep 14, 2012 9:31 am Post subject: Rock at Sea 2012: Svenska höjdare |
|
|
Jag och Lene har bokat kryssning, vilka fler kommer? _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
| Back to top » |
|
 |
Lotta
Joined: 05 Dec 2011 Posts: 1 Location: Järfälla
|
Posted: Sun Sep 16, 2012 8:41 am Post subject: |
|
|
Jag och ett gäng på ca 50 st. till  |
|
| Back to top » |
|
 |
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
Joined: 12 Sep 2005 Posts: 601 Location: Vendel
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 10:24 am Post subject: |
|
|
Menar du ett fåtal platser kvar just via Mixi eller totalt för hela kryssningen? SKa försöka komma med bara jag får ihop logistiken med övriga livet! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Sat Sep 22, 2012 10:40 am Post subject: |
|
|
| Arnie wrote: |
| Menar du ett fåtal platser kvar just via Mixi eller totalt för hela kryssningen? SKa försöka komma med bara jag får ihop logistiken med övriga livet! |
Via mixi, annars lär det vara helt slutsålt, så skynda! _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
Joined: 12 Sep 2005 Posts: 601 Location: Vendel
|
Posted: Sun Sep 23, 2012 10:47 am Post subject: |
|
|
Det var som attan, är det sånt tryck! Men det är ju en j-a massa bra artister så nu blir det till att jobba på logistiken  _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
mats
Joined: 20 Apr 2007 Posts: 14 Location: mats westerberg
|
Posted: Mon Oct 22, 2012 10:38 pm Post subject: |
|
|
Jag har bestämmt mig sent om sider. Det blir en kryssning..!
Vi ses i någon bar ute på böljan goder folk. Tills dess " May the Grateful Dead force bee with you" |
|
| Back to top » |
|
 |
krikkola
Joined: 29 Dec 2005 Posts: 126 Location: Sundsvall
|
Posted: Tue Oct 23, 2012 12:05 pm Post subject: |
|
|
| Bokat och klart! |
|
| Back to top » |
|
 |
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Fri Oct 26, 2012 5:41 pm Post subject: |
|
|
Kul!!! _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
| Back to top » |
|
 |
|