| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Karin
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 5:21 pm Post subject: |
|
|
| Micke L wrote: |
| Karin wrote: |
När jag klickar på citera längst upp till höger i din inläggsruta. Då får jag upp en ruta som ser ut som ditt inlägg ovan fast det står [qoute} runt din text.
Under detta skriver jag mitt meddelande. Då kan jag också radera det jag önskar i ditt inlägg. När jag sedan skickar meddelandet får jag en ruta av ditt citat som jag nu fått över inlägget. Hmmm...tryckte du på nån annan knapp
Kram på dig och sov gott
Micke |
Testar en gång till, går det inte nu så får jag väl sova på saken.
Du är så snäll som hjälper mig, kanske en datakurs vore ngt att önska sig i julkapp... |
Ja men nu ser du ju att det gick . Datakurs???? Ähh... det ska väl inte behövas. Datorer lever ändå sitt eget lilla liv och ibland har jag en känsla av att dom inte alltid gör som man "kommenderar" utan som dom själva vill. Men det kanske bara är en känsla...
Micke |
Micke!
Ja visst gick det, Hurra!!! Men var det verkligen tvunget att visa ytterligare ett sätt, nu ska jag baske mig klura ut hur det gick till...
Har väl att göra tills i morgon, tack för den du..
Mera kramar// Karin |
|
| Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Fri Oct 14, 2005 5:24 pm Post subject: |
|
|
Hur fan gick det till ??? På första försöket, ofattbart!!! |
|
| Back to top » |
|
 |
Micke L

|
Posted: Fri Oct 14, 2005 8:57 pm Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top » |
|
 |
bosjo

|
Posted: Fri Oct 14, 2005 10:33 pm Post subject: |
|
|
Datorer lever ändå sitt eget lilla liv och ibland har jag en känsla av att dom inte alltid gör som man "kommenderar" utan som dom själva vill. Men det kanske bara är en känsla...
|
Det inte bara verkar så; det är så... Som programmerare (man kan nog kalla mig «datakonsult»; utan blå slips, dock...) har jag ofta upplevt att det program jag jobbar med av någon anledning inte alls delar min åsikt om vad som bör göras...
| Karin wrote: |
| Undra om det här gick bra nu då?? (med att citera del av inlägg) |
Ett annat sätt att göra det på är att klippa in det man vill citera, markera det, och sedan trycka på "Quote-knappen" ovan. På så sätt kan man citera flera personer i samma meddelande...
| Povel Ramel wrote: |
| Underbart är kort... |
Som synes kan man hitta på egna citat också...
I övrigt håller jag naturligtvis med om att de automatiska undren borde uppmärksammats mer, och att det kan vara jobbigt att räta ut alla frågetecken i ögonen på folk då man nämner att man lyssnar på Anders F. Å andra sidan brukar jag återgälda artigheten då man frågar mig vad jag tycker om de senaste dumheterna som visats på TV... _________________ F-Index -- Anders F Rönnbloms texter indexerade! |
|
| Back to top » |
|
 |
|