View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Karin
|
Posted: Tue Feb 16, 2010 8:27 pm Post subject: |
|
|
Ler fr�n �ra till �ra n�r jag g�r in h�r... GOA GOA GOA F-Heads jag saknar er alla
Arnie: sorry att jag missade upplandsdivisionen FAn va kul om du kommer, det var ett tag sedan.. vi l�ser detta med diesel.. ta med en bra slang bara
Peter: Hoppas verkligen att t�get g�r f�r er del... vet ej om vi har tr�ffats... (kan ju alltid skylla p� min hj�rnbl�dning om vi har det skit samma ska bli kul hur det nu �n �r!
Ja undra vad man ska packa med sig i korgen... hmm...
K�ra Hibbit och Candyman: Stackars stackars er... vi andra g�r v�l s� gott det g�r d�..
men vem ska h�lla ordning p� setlistorna och l�tl�ngderna d� har ni t�nkt ER... jag bara undrar
MEN vi syns v�l p� �rsm�tena d�r� f�r det m�ste ju g�.. eller hur?
Ja nu �r det bara 17 dagar kvar och det �r h�g tid att �nska AFR i alla sk�nska radioprogram och skriva och tipsa alla sk�nska tidningar och alla tv stationer... h�g tid allts�
Over and out
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
arnbert
|
Posted: Sat Feb 20, 2010 12:08 am Post subject: |
|
|
Shiiiiiiit mennsambon fyller �r o detta efter ett resschema f�r mig med nu fyra helger i rad borta o Indien, Orlando, Tyskland, NY, Idre, Korea, Brasilien, Kina hittills i �r - vet ju att jag �r en tunnis men kommer igen _________________ FBOX
923 |
|
Back to top » |
|
 |
K�lle
|
Posted: Sun Feb 21, 2010 12:53 am Post subject: |
|
|
Det �r inte utan att man �r lite avis p� er som lyckas f� ihop bitarna och n�rvara d� historia g�rs. Det kan inte jag, tyv�rr, och ingen annan heller fr�n "mitt g�ng". Men som sagt det blir till att kolla dvd:n sen ist�llet. Det kommer nog att bli n�t alldeles extra. Grattis till er som �ker! Och se till att rapportera snabbt och utf�rligt �t oss andra!
Candyman, min stordotter fyller ocks� 6 i dagarna! Kul.
Nu ska jag kolla �nnu mera hockey! _________________ JAG �R INTE RIKTIGT S�KER... DET KAN OCKS� VARA FEL...
MEN JAG LEVER, �OH, LA-LA-LA�... |
|
Back to top » |
|
 |
vigge

|
Posted: Wed Feb 24, 2010 9:54 am Post subject: |
|
|
drygt en vecka kvar nu.
va det s� att man fick ta med sig egen dryck och mat in?
"heja heja det �r s�nt som g�r susen" |
|
Back to top » |
|
 |
Headmaster

|
Posted: Wed Feb 24, 2010 1:02 pm Post subject: |
|
|
YES, det �r picknickteater.!!!
Ta med det ni gillar.... Finns �ven att k�pa extra tilltugg och dryck p� teatern...
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med v�stkustiga r�tter och hj�rtan.
|
Posted: Wed Feb 24, 2010 3:30 pm Post subject: |
|
|
Headmaster wrote: |
YES, det �r picknickteater.!!!
(F)Headmaster |
Sk�t er nu F-bandisar och k�r �ver publiken fullst�ndigt! Knocka dem! Och s� h�r ska vi som k�per skivan sedan se ut:  _________________ ...dom pekar p� allt dom pekar p� inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Mon Mar 01, 2010 10:39 am Post subject: |
|
|
G�r inget t�g till himlen men v�l till Malm�!!!
Till slut l�ste det sig, det g�ller att vara uth�llig som en �mhetsdesperado! Biljett & resa klart f�r kv�ll nr 1 dvs fredag 5 mars. Hoppas p� att mina �nskel�tar kommer den kv�llen...
Inga gr�nser mina v�nner! Vi ses i �resundsstan, inte l�ngt fr�n den stad dit dieseln tar oss! Jag kommer med (gods)t�get 16.46, var tr�ffas vi innan?
Picknickkonsert �r ju ett underbart koncept som sagt! Att packa ner filmj�lk, p�ron och ischoklad k�nns ju givet, men hur �r det med dryck? F�r man ta med egen stor flaska vin alternativt muskatell, eller m�ste slika drycker k�pas p� plats?
Eller ska vi g� ihop om fyra backar �l?
-igt kul ska det bli i alla fall!!!
Och att AFR Band �r helladdade inf�r Malm� �r hur givet som helst, eller hur Headmaster!! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska f�rst ta en �l och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
 |
Headmaster

|
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:38 am Post subject: |
|
|
Det �r lugnt.
Ta med VIN. Finns �ven d�r att k�pa.
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
Back to top » |
|
 |
Candyman

|
Posted: Tue Mar 02, 2010 9:00 am Post subject: |
|
|
Quote: |
G�r inget t�g till himlen men v�l till Malm�!!! |
I dessa tider kan man inte vara s� s�ker men jag hoppas ni som ska ner lyckas ta er fram. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
Back to top » |
|
 |
peter
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 6:17 pm Post subject: |
|
|
Hej
"l�get h�r i Sverige �r sv�rt", sn�lla SJ skotta bort all sn��� och ta oss till Malm���.Just nu verkar det som 525:an kan ta oss till Victoriatetern,men allt kan h�nda .Vilket skr�ckscenario att sitta fast insn�ad p� ett sp�r n�r livekonserten b�rjar, b�st att packa med mycket proviant,jag tror jag tar med en spade ocks�.
H�lsningar fr�n
Peter |
|
Back to top » |
|
 |
hydra
|
Posted: Tue Mar 02, 2010 9:10 pm Post subject: |
|
|
Ja, vi f�r hoppas p� att "Majv�r" f�reg�s av en snar Marsv�r och att Kung Bore snart stupar i en sn�driva och att han f�r ligga d�r i lugn och ro utan att n�gon klantig granne skottar fram honom.
I v�rsta fall... kanske man kan ta hj�lp av Svenska curliglandslaget. De l�r ju kunna konsten att "sopa banan".
Snart dags att "packa kapps�cken."
/Hydra _________________ Jag �r inte den du tror, det har jag aldrig varit, kommer hellre aldrig bli, det verkar dj�vligt marigt. |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med v�stkustiga r�tter och hj�rtan.
|
Posted: Thu Mar 04, 2010 9:52 am Post subject: |
|
|
...jag har den finaste sorteringen...
...jag har allt vad du beg�r...
...men om du tror du kan f� n�got gratis...
...g�r dig ej besv�r... _________________ ...dom pekar p� allt dom pekar p� inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 9:05 am Post subject: |
|
|
Ja j�klar, nu �r det inte m�nga timmar kvar tills t�get g�r...
Samlingsplats f�r F-Heads blir p� Tv� kr�gare som �r bel�gen p� Storgatan 35, bara n�got kvarter ifr�n Viktoriateatern.
S� hoppas att vi syns d�r d�r�
Kram Karin |
|
Back to top » |
|
 |
Hibbitt
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 11:36 am Post subject: |
|
|
Stuck inside of Stockholm with the Malm� blues again...
JAG VILL INTE VARA H�R!
Men ha s� kul folks! P� b�gge sidor om scenkanten!
/el Hibbo _________________ ...dom pekar p� allt dom pekar p� inget programmerade att konsumera... |
|
Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 4:21 pm Post subject: |
|
|
We'll do our best - och �r det bra kan det ju alltid g�ras b�ttre genom tiderna!
 _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska f�rst ta en �l och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
Back to top » |
|
 |
|