| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Arnie
|
Posted: Sun Jun 20, 2010 4:46 pm Post subject: AFR, Torsson mfl på Vendel-festivalen 13-15 augusti! |
|
|
Hello F-heads!
Nu är det dags igen med något tidigare varsel än i fjol: Anders F med band i Vendel i augusti!AFR Band spelar fredag 13 augusti. Alla F-heads naturligtvis välkomna! Det är en del av Vendel-festivalen som jag ordnar till alla mina vänners ära. Läs mer om den på http://www.facebook.com/?sk=events#!/event.php?eid=107528059278559. Inte bara F & co kommer utan även Gösta Linderholm, Emma Tranströmer och kultbandet Torsson! Och så bygger festivalen på att alla deltagare är med och skapar en galen sommarhelg under augustisol och dito måne. Intresserad? Maila mig på vendelfestivalen@yahoo.se snarast!
Vendliga hälsningar & Välkomna! /Arnie F209 _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
Candyman

|
Posted: Wed Jun 23, 2010 10:56 am Post subject: |
|
|
Återigen är min bil upptagen av resten av familjen då det är dags för god musik i Vendel och jag vet inte om jag vågar be Sunjan om skjuts en gång till.
Får se om jag kan ordna det hela på något sätt. Det är ju ett tag kvar. _________________ "Hand me my old guitar
Pass the whiskey round" |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 3:56 pm Post subject: |
|
|
Det vore väl märkligt om det blev bilhaveri en gång till Hoppas flera gäng F-heads tar sig hit i augusti oavsett färdmedel. Buss + tält är oxå ett slagkraftigt alternativ! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Mon Jul 26, 2010 10:59 pm Post subject: |
|
|
Det börjar bli skarpt läge för Vendel-festivalen med AFR Band, Torsson, Linderholm --- skicka genast ett mail till mig på vendelfestivalen@yahoo.se om du är intresserad, så skickar jag info & program! Ser fram emot F-heads på plats i skogskanten i Vendel 13-14 augusti! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
|
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 11:49 pm Post subject: |
|
|
Upprepar allt som sagts ovan - välkomna till Vendel till helgen 13-14 augusti! AFR och Linderholm på fredagen och Torsson och Emma Tranströmer på lördagen!
Var inte rädda - alla bilar kommer att hålla trots att det är fredag den 13
Välkomna till Vendligheten! /Arnie _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
|