|
|
 |
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sat May 05, 2012 10:12 am Post subject: SETLISTA, Stockholm - Skål, 4/5 2012 |
|
|
1. DELIKATESSER
2. GÖR VAD NI VILL
3. DET SKA INTE BLI NÅGOT MERA TRAMS I DIN TRÄDGÅRD
4. INGA GRÄNSER
5. STYGG STYGG WHISKY
6. FEM ÅR PÅ TORKEN
7. JAG BEHÖVER DITT STÖD
8. JAG SER EN ELD SOM BRINNER
9. RAMLÖSA KVARN
10. DRÖMDE
11. POEM
12. CAMILLAS SÅNG
13. TA VÄL HAND OM LOUIS
14. DÅ FLYR VI TILLSAMMANS
15. JAG KYSSTE HENNE VÅLDSAMT
16. DIN BARNDOM SKALL ALDRIG DÖ
17. JESUS MARX OCH BILLY THE KID
18. TOLV TIGGARE
19. OSÅRBAR
--------------
20. EUROPA BRINNER _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
| Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Sat May 05, 2012 3:25 pm Post subject: |
|
|
Puh inte en sekund paus på jobbet idag - men NU hinner jag skriva en kommentar också:
Nynäshamn var inte dåligt men jämförelsevis kändes det som att Ramlösa-sviten satt sig nu. Snygga övergångar, avslappnat och med personliga instick i arren från alla bandmedlemmar.
Oerhört lyckat.
Trots att rytmsektionen var spartanska trummor och akustisk bas, och att Rönnblom körde akustiskt hela kvällen. Peter och Jesper lättelektriska.
Ett enda långt set idag. Och med stenhård deadline 22.00. Så inte hjälpte en oerhört entusiastisk publik som inte ville sluta klappa. (Tyvärr lite tjôtig ickepublik i källarbaren också - som hördes och störde i lugnare partier.) _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
| Back to top » |
|
 |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
 |
|
|
 |
|