|
|
 |
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Karin
|
Posted: Sun Nov 25, 2007 10:46 pm Post subject: |
|
|
| Arnie wrote: |
| ...kanske i form av Sällskapet - vad händer där Karin? |
Arnie...
Vi söker en kassör med ljus och lykta.
Har du inte sett mina nödanrop här på forumet?
Den första hoppade av, den andra likaså.. bägge två pga tidsbrist...
Sedan tappade jag sugen ett tag... men jag tror och hoppas att vi snart finner vad vi söker!
Förresten Arnie, vad gör du när mörkret sänker sig? Kanske skulle kunna vara något för dig Synd att vi inte sågs i Sthlm senast... du var visst på BB dagen innan...
Kram Karin |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Mon Nov 26, 2007 10:07 am Post subject: |
|
|
Kära fröken Damberg, jag menar Madeleine, nej jag menar Valerie...
Karin - jag stöttar idén om ett sällskap och har naturligtvis sett dina nödrop, men nu är det så här att jag är på väg till horisonten till ett konstigt sken...eller med andra ord, jag är alldeles för insyltad i föreningar till höger och vänster så istället för att säga Ja först och Nej sen så har jag lärt mig att säga nej direkt. Men finns det inte någon annan hugad ekonomisinnad därute i forumrymden? Jag ansluter mig till nödropet!
Vi får hoppas på bättre tajming nästa spelning! Tills dess är det Forumet som gäller!
Kram Arnie _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Thu Nov 29, 2007 10:44 am Post subject: |
|
|
Arnie... du är rolig du, satt här och småfnissade när jag läste ditt inlägg!
Skönt att veta att idén har ditt stöd.. men det visste jag iofs innan oxå.. men det var fan vad det ska va svårt att få tag på någon som känner sig manad... man kanske skulle ta och klona sig.. eller bearbeta ngn av döttrarna...
Kram Karin |
|
| Back to top » |
|
 |
Guns of Greendale
|
Posted: Mon Dec 03, 2007 5:06 pm Post subject: |
|
|
HIBBIT skrev:
"De enda artister som KAN finnas, KAN sälja, KAN bokas, KAN bli kända av en allmänhet är de som är med i TV. Alla sammanhang. Och helst sånt som Doobidoo, Så ska det låta och frågesporter av alla slag.
De som är med där ÄR de som säljer, finns, syns, hamnar i intervjusoffor, får reportage i kvällspressen av och till, bokas på popkalas och julgalor och som underhållning i välgörandeändamålsjippon i tv4, och tom Hultsfred och så blir det rundgång på hela köret och skivor säljs och TV och press är där och nosar nästa gång det är plattsläppdags och så blir det nya TV-soffor och lekprogram och inbokningar till det och det. "
Ja, om man syns mycket i media får man chans att synas ännu mer i media. Däremot har jag förstått att även många "stora" artister knappt säljer några skivor alls nuförtiden. Det är nya tider nu.
PS. Jag misslyckades med att göra snyggt citat. DS |
|
| Back to top » |
|
 |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
 |
|
|
 |
|