| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Headmaster

Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1540 Location: Stockholm
|
Posted: Tue May 19, 2009 8:59 pm Post subject: |
|
|
Det är kl. 20 som gäller.
Fri Entré.
Men vi kommer att ha en hatt för insamlande av medel till diverse omkostnader och näringar.
Stöd AFR BAND och framtiden kommer att bli ljus!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
| Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Wed May 20, 2009 7:44 am Post subject: |
|
|
| Candyman wrote: |
Förhoppningsvis kommer jag.
|
C-man! Är i Uppsala med jobbet under dagen men tror inte det ska krocka tidsmässigt.
/H-man _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
| Back to top » |
|
 |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Wed May 20, 2009 1:24 pm Post subject: |
|
|
tvingas upp tidigt vid fem dagen efter för ett flyg men kommer till 99% - _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
sunjan
Joined: 25 Aug 2005 Posts: 215 Location: Stockholm
|
Posted: Fri May 22, 2009 10:54 am Post subject: |
|
|
Härligt, Karin, bra att du håller koll på oss gubbar!
Klart jag dyker upp innan och tar en öl.
Vet någon hur det funkar med biljetter? Om man bokar bord och äter, räknas det som inträde? Eller är det separat biljett för själva spelningen? |
|
| Back to top » |
|
 |
Headmaster

Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1540 Location: Stockholm
|
Posted: Fri May 22, 2009 12:24 pm Post subject: |
|
|
| sunjan wrote: |
Vet någon hur det funkar med biljetter? Om man bokar bord och äter, räknas det som inträde? Eller är det separat biljett för själva spelningen? |
Som sagt var...
Det är Fri Entré.
Men vi kommer att ha en hatt för insamlande av medel till diverse omkostnader och näringar. KL. 20.00
STÖD AFR BAND och framtiden kommer att bli ljus!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
| Back to top » |
|
 |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Fri May 22, 2009 5:31 pm Post subject: |
|
|
sönt då missar man iaf inte sponsringen av kära AFR Band när jag nu valt att denna gång prioritera DIF -Häcken.Hade de legat i mitten så ... - men nu är de skit och då behövs stödet bäst -så jag går till Stadion - tittar kanske förbi efteråt men då är det väl för sent (runt 22 tiden) _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
Karin
Joined: 28 Aug 2005 Posts: 665 Location: Borås
|
Posted: Sat May 23, 2009 6:21 am Post subject: |
|
|
| sunjan wrote: |
Härligt, Karin, bra att du håller koll på oss gubbar!
Klart jag dyker upp innan och tar en öl.
|
haha.. en gör så gott det går...
ska vi träffas innan på matkultur då lr... jag är så flexibel som man kan vara... lämnar Borås redan idag för Uppsala.. anländer sthlm på tisdag... Laddad som fan... och på ett strålande humör som bara kommer att bli bättre ju närmare Tisdag vi kommer.... detta är livet...
Kick Ass Rock´n Roll
Kram Karin |
|
| Back to top » |
|
 |
|