
 |
|
 |
 |
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Karin
Joined: 28 Aug 2005 Posts: 665 Location: Borås
|
Posted: Wed Jul 15, 2009 5:51 am Post subject: |
|
|
Tack Arnie... min solbroder
Augusti 2013 hoppas jag att det blir nyheter från Borås...
Kram Karin |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
Joined: 12 Sep 2005 Posts: 601 Location: Vendel
|
Posted: Wed Jul 15, 2009 11:40 am Post subject: |
|
|
Jag skaffar genast almanacka för 2013! _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
 |
|
|
 |
|