Kålle
Joined: 11 Apr 2007 Posts: 46
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 4:06 am Post subject: |
|
|
Aah, i framtiden ska jag kanske försöka samordna bättre. Hursomhelst möts jag och några rättrogna på Zum Fransiskaner vid 5-tiden för några skummande tyska. Men vi ses alla på båten iallafall. _________________ JAG ÄR INTE RIKTIGT SÄKER... DET KAN OCKSÅ VARA FEL...
MEN JAG LEVER, “OH, LA-LA-LA”... |
|