| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Headmaster

|
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
|
Posted: Sun Oct 30, 2011 10:22 pm Post subject: |
|
|
Intressanta skillnader inom Gävlepressen... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Mon Oct 31, 2011 6:29 pm Post subject: |
|
|
Jösses den där killen på Arbetarbladet verkar ha missuppfattat allt.
Jag menar en riktigt dålig recension kan man väl stå ut med - det är ju faktiskt väldigt sällsynt - men han skjuter bannemej långt bredvid målet med typ allt han skriver. Vilket också kommentarerna till artikeln visar. _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
| Back to top » |
|
 |
bosjo

|
Posted: Tue Nov 01, 2011 3:41 am Post subject: |
|
|
| Hibbitt wrote: |
| ... men han skjuter bannemej långt bredvid målet med typ allt han skriver. |
Killen var säkert hockeyreporter -- därav det obefintliga musikaliska kunnandet och den usla skottförmågan...
Skämt åsido, ibland förstår jag mig inte på recensenter. De två senaste gångerna Steve Earle var här har jag läst recensenter som klagar på att konserten var över tre timmar lång -- jag misstänker att hans fans inte protesterade lika högljutt... _________________ F-Index -- Anders F Rönnbloms texter indexerade! |
|
| Back to top » |
|
 |
Karin
|
Posted: Tue Nov 01, 2011 3:34 pm Post subject: |
|
|
Så här kommenterade Peter Birro recensionen i arbetarbladet på fb:
"Så den stackars recensenten vet inte vad det är han hör. Det är inte blues. Det är inte visa. Och inte vänsterprogg. Det är inte Dylan. Recensentens lilla förprogrammerade hjärna går i spinn. Vad är detta?! Han kan inte sätta en bekväm etikett på det han hör så han kollapsar i panik och lämnar lokalen. Låter som en av de bästa recensioner man kan få, Anders. Grattis! Din musik är ogripbar och omöjlig att etikettera. Det kallas för autenticitet, att vara unik - ingenting svänger som det!"
Det är så klockrent och jag kan rentav se den panikslagne recensenten som tar sig för pannan och rusar ut ur lokalen...
Kram Karin |
|
| Back to top » |
|
 |
Karin
|
|
| Back to top » |
|
 |
|