| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Headmaster

Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1540 Location: Stockholm
|
Posted: Sun Oct 28, 2012 2:34 pm Post subject: SETLISTA, skottvångs Grufva 27/10 |
|
|
AFR BANDs tredje besök i Grufvan. Denna gång som kvartett:
Rönnblom, Rothstein, Ericson och Aggemyr. Gäst Stina Berge.
Set 1:
RAMLÖSA KVARN
SKUGGSPEL
DRÖMDE
DET SKA INTE BLI NÅGOT MERA TRAMS I DIN TRÄDGÅRD
CAVIAR PIZZA
ANNABEENOX
SKRATTA TILLS TÅGET GÅR
HON SKÖT EN YUPPIE IDAG
JAZZ
JAG KYSSTE HENNE VÅLDSAMT
Set 2:
VILDHONUNG
EUROPA BRINNER
MAMMA HJÄLP MIG
LAGOM HÅRT
OSÅRBAR
TOLV TIGGARE
VÄNTAR PÅ SNÖN – Stina Berge
DET ÄR INTE SNÖN SOM FALLER – Gäst: Stina Berge
Xtra 1:
KOMEDIA
Xtra 2:
DIN BARNDOM SKALL ALDRIG DÖ
MÅSARNA LÄMNAR GOTLAND... _________________ Roll along... Sail away! |
|
| Back to top » |
|
 |
Headmaster

Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1540 Location: Stockholm
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 7:02 am Post subject: |
|
|
För dom som struntade i den sega lyxgalan från Friendsarenan på TV kunde på lördagskvällen långt inne i Sörmlandsskogen avnjuta Sveriges bästa rockband, med betoningen på rock.
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
| Back to top » |
|
 |
Hibbitt
Joined: 20 Sep 2005 Posts: 770 Location: STHLM - men med västkustiga rötter och hjärtan.
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 7:08 pm Post subject: |
|
|
| Headmaster wrote: |
För dom som struntade i den sega lyxgalan från Friendsarenan på TV kunde på lördagskvällen långt inne i Sörmlandsskogen avnjuta Sveriges bästa rockband, med betoningen på rock.
(F)Headmaster |
Rhapsody in kasta-pengar-i-sjön där borta på Friends (vilket himla namn på en arena...).
Budgeten för invigningssåseriet (vem payade?) låg på något åttasiffrigt vilket lär betyda att Solna kunde fått en 4-5000 AFR BAND-spelningar istället.
 _________________ ...dom pekar på allt dom pekar på inget programmerade att konsumera... |
|
| Back to top » |
|
 |
Arnie
Joined: 12 Sep 2005 Posts: 601 Location: Vendel
|
Posted: Mon Oct 29, 2012 10:37 pm Post subject: |
|
|
Och dom kan tydligen göra om arenan från hockey till fotboll på ett kick à 2 mille per gång oxå... _________________ "Jag sa: Lugn, jag ska först ta en öl och jag vill inte stressa"
Arnie / F209 |
|
| Back to top » |
|
 |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Tue Dec 11, 2012 9:38 am Post subject: |
|
|
Vidrig arena m lillgnagetstämpel - skall undvikas fram till första bortaderbyt! _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
|