| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Tue Dec 11, 2012 9:35 am Post subject: Akkurat 16 Dec |
|
|
Storsamling på Akkurat ?
- kommer att ta med vänner _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
bengofury
Joined: 29 Aug 2005 Posts: 198 Location: Stockholm (Spånga)
|
Posted: Tue Dec 11, 2012 10:32 pm Post subject: |
|
|
Vi tänkte komma, frågan är hur tidigt man bör vara där?  _________________ Hur ska det gå för lille Sven? |
|
| Back to top » |
|
 |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Wed Dec 12, 2012 5:46 pm Post subject: |
|
|
Ingen som vet men det var väl förra året eller var det tre år sen många inte kom in till första set - räknar med att vara där runt 19 _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
Headmaster

Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1540 Location: Stockholm
|
Posted: Thu Dec 13, 2012 10:03 am Post subject: |
|
|
Vi spelade inte där förra året, men 2010 var det väl som bl a Sunjan fick stå ute i minus 8 grader och lyssna på första set... eller hur det var.
Knökfullt var i alla fall ordet. Kom i tid!
(F)Headmaster _________________ Roll along... Sail away! |
|
| Back to top » |
|
 |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Sun Dec 16, 2012 4:20 pm Post subject: |
|
|
Ja så var det minns iaf rätt att de stod utanför o lyssnade på första set
Börjar det 20 eller 21 idag? _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
|