| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
mats
Joined: 20 Apr 2007 Posts: 14 Location: mats westerberg
|
Posted: Wed Feb 13, 2013 12:13 am Post subject: Big Ben 13/3 |
|
|
| Åker ner för spelningen i morgon. Mycket snö pg i norrland=tågstrul. Men annars....någon som tänker droppa in på ett soundcheck om man får..och om man nu hinner ner.. |
|
| Back to top » |
|
 |
arnbert
Joined: 08 Feb 2007 Posts: 795 Location: Stockholm
|
Posted: Wed Feb 13, 2013 2:30 pm Post subject: |
|
|
kommer dit och i god tid iaf , men skall käka först med en polare - blir fjärde eller femte som jag dragit dit just till Big Ben för sin ´AFR premiär på Big Ben,´ en kille fr Norrländska Vatten!
Syns _________________ FBOX
923 |
|
| Back to top » |
|
 |
|