FAQ Log in
Search Profile
Memberlist Usergroups
Log in to check your private messages
Register
Big Ben 13/3
Post new topic   Reply to topic
andersf.com Forum Index » Live! » Big Ben 13/3
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mats



Joined: 20 Apr 2007
Posts: 14
Location: mats westerberg

 Post Posted: Wed Feb 13, 2013 12:13 am    Post subject: Big Ben 13/3
Reply with quote

Åker ner för spelningen i morgon. Mycket snö pg i norrland=tågstrul. Men annars....någon som tänker droppa in på ett soundcheck om man får..och om man nu hinner ner..
 Back to top »
View user's profile Send private message
arnbert



Joined: 08 Feb 2007
Posts: 795
Location: Stockholm

 Post Posted: Wed Feb 13, 2013 2:30 pm    Post subject:
Reply with quote

kommer dit och i god tid iaf , men skall käka först med en polare - blir fjärde eller femte som jag dragit dit just till Big Ben för sin ´AFR premiär på Big Ben,´ en kille fr Norrländska Vatten!

Syns
_________________
FBOX
923
 Back to top »
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
andersf.com Forum Index » Live! » Big Ben 13/3
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group