Headmaster

Joined: 26 Aug 2005 Posts: 1540 Location: Stockholm
|
Posted: Sat Jul 20, 2013 6:56 am Post subject: JULITURNÉN AVSLUTAD. |
|
|
Tillbaka i stan efter en mycket trevlig konsertturné:
Spännande årsmöte på Blidösund med många nya bekantskaper, fin kvällskonsert på Parkfesten i Nora, två gudomligt härliga kvällar på Carlas Café i Näsby på Öland, ny bekantskap, skön upplevelse med fint mottagande på Stållboms Konditori i Falkenberg, återbesök på härligt tuffa Kajskjulet i Halmstad, och magisk avslutning på Folk å Rock i Malmö.
Minnesvärt:
1. Alla fina versioner av MINNESBILDER och GUDS ROSOR.
2. Gretschbrödernas ovanliga versioner av ÖKNEN LEVER OCH ÖKNEN DÖR och EN FÅGEL SJÖNG FÖR CRAZY HORSE.
3. GRECO-gitarren!
4. LURAS KÖK! _________________ Roll along... Sail away! |
|